mandag 14. desember 2015

Hurtigslanking?

Min hurtigslankekur var ikke helt så effektiv som jeg håpet. Nå har jeg jo virkelig gått vitenskapelig til verks...*kremt*....

Det var nok en uke eller halvannen før fødsel at jeg gikk på vekten. Og så veide jeg meg igjen i dag, når lille er 5 dager. Reduksjonen var på 6 kg. Sammenlignet med baby osv, så er ikke det allverdens. Tipper det er helt innenfor normalen. Så verden, bare se, jeg er også normal !! *blinke-flire-smilefjes*

Det ligger forøvrig en feilkilde til i dette... Kroppen min lagrer mye vann om jeg ikke får sove nok. Etter at lille kom, kan jeg vel ikke påstå at jeg sover nok akkurat. 

Nå er det slappe tøyler ut året. Deretter skal jeg stramme inn. Jeg skal ikke slanke meg, men jeg skal ta et tak i hva jeg spiser. Godter og sukker kun på lørdager og ikke kornprodukter.  Jeg VET jeg reagerer på korn og det inneholder ingenting jeg trenger som jeg ikke får på annen måte. Derfor skal jeg fjerne det fra kosten. Enten brått eller litt over tid. Jeg kan ikke tulle til meieriet til lille heller. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar