mandag 12. januar 2015

Mandag og strikkeglede

Endelig mandag. Herlig herlig! Hverdagene må man nyte. Det er visst flest av dem. Har jeg hørt. Jeg nyter hver dag. Også mandag. Og gjør jeg ikke det så sier jeg at jeg gjør det. Selvbedraget er sterkt. Skal ikke kimse av illusjoner. Hastag Happytimes og sånn.

Om dagen koser jeg meg med en sak på jobb som er vanskelig og uoversiktelig. Skikkelig kult. Virkelig inspirerende å kunne bruke masse tid på en enkelt sak. Digg. (For de som eventuelt skulle lure, så ligger det en viss grad av frustrasjon her).

Som den perfekte whatever jeg er, så har jeg strikket klær til barna mine. Dette er det siste:



Det er en såkalt vikinghette til min datter. Perfekt ikke sant? Ja, hetten også da.

I tillegg er jeg opptatt av kosthold og fit ness og sånn. I dag har jeg klart å presse inn en liten treningsøkt mens barna badet. 10 minutter vekttrening. Nå skal grevinnehenget bort. Ikke at det er noe stress, perfekt er man nå åkke som. Dere får bare stole på meg der altså. Ikke helt klar for dagens antrekk osv riktig enda.

I morgen kanskje...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar