torsdag 15. januar 2015

Ukesperfeksjon

Nok en superduper uke går mot slutten Alt er bare perfekt her i verden og det er bare sååå digg. Ting går i ett, ungene krangler innimellom, huset er bomba, vi har fortsatt ikke hushjelp eller vaskehjelp, men vi har hverdagen. Vi kan ikke annet enn å klage. I-landsproblemer er også problemer.

I dag snedde det og regnet, og underkjølt regn og det hele. Mange som klaget på lang reisetid hjem. Hvorfor ikke bare nyte litt ekstra alenetid? Surf litt. Ring en venn. Et par timers reise på vei hjem fra jobb innimellom må man vel klare å overleve uten sure miner. I sekulariserte Norge så kan vi jo ikke akkurat klage til værgudene heller? Eller kanskje vi skal klage til alle gudene samtidig? Nei, jeg vet det! Det er Siv og Ernas feil. Det meste er jo deres feil nå om dagen har jeg sett. Også det som ble vedtatt av forrige Regjering. Makan. At de ikke endret det.

Men med så mye som er dumt, så er det jo bra at flere FrP kommuner sier ja til å ta i mot Mullah Krekar. Det må føles varmt og inkluderende for en mann de fleste har bed om at skal kastes ut av landet og til den visse død. Jeg leste flere ordførere som ga varme ord med velkomstønsker i VG i dag. Spesielt godt likte jeg ideen om Vardø.... Der ville Mullah Krekar hatt det fint tror jeg. Godt nord for Moralsirkelen i vind og mørke/lys.

Snart er det helg, og vi satser på litt av hvert av aktiviteter. Med litt snø og passe temperatur så kanskje vi får både akt og gått på ski. Vi oppdateres!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar