torsdag 19. november 2015

Snart ferdig!

Dette er utsikten min når jeg sitter. Når jeg klarer å sitte. Og det klarer jeg jo. Litt i hvertfall. Ikke så mye og ikke så ofte. Men litt sånn innimellom. Og da ser jeg dette. Det er store deler av kroppen min jeg ikke har sett på en stund. Ganske normalt for en gravid altså. Det er deler av kroppen som trenger litt pleie den ikke har fått på en stund. Gleder meg til jeg igjen kan..... få på meg sokker uten anstrengelse! 

Begynner jeg å bli lei?? Hell yeah! Skikkelig lei også. Jeg er i uke 37. Dvs at hun snart er fullbåren og så kan komme når som helst. I følge noen beregninger er jeg 36 + 0 i dag, og i følge noen er jeg 36 + 2 i dag. Enten er jeg fullgåtte 37 uker på tirsdag, eller torsdag om en uke. Og da kan hun i grunnen komme når som helst. Jeg holder fortsatt en knapp på 30 november. Det hadde vært fint. 

Hun kan godt vente til det altså. Vi har fortsatt litt klær som må vaskes og ryddes på plass. Sykehusbagen er ikke helt klar. Babysetet må tas med ut i bilen. Ja, litt sånn småting egentlig. Ting som kanskje ikke betyr noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar