mandag 22. februar 2016

Pike med øredobb


Dette innlegget startet jeg på på torsdag, men så kom alt mulig i veien, så det legges ut først nå. 

Vi hadde gruppemøte på Helsestasjonen på torsdag. En gjeng med hyggelige mammar og selvsagt nydelige babyer. Alt var bra med Lille.

Etter det tok jeg en tur på senteret. Resultatet av den turen var som følger:

Amme-/bæresmykke. Lille er litt liten enda, men når hun blir så stor at hun biter på alt og peller på alt, så har jeg et smykke klart som hun kan kose med mens hun spiser og kjenne på når vi bærer. Lurt ikke sant? Og så har jeg alltid hatt lyst til å pynte meg med en rosa og hvit bitering :-D

                                       

Vi er opptatt av at Vesla og Høvdingen ikke skal være sjalu på hverandre og Lille. Høvdingen kan vi snakke med om det, men ikke så mye Vesla. På senteret ramlet jeg over noe Vesla har ønsket seg lenge: 



Øredobber/ørepynt
Fant jaggu til meg selv også:




Se så fin Prinsesse Vesla ble da!



                            
For de som lurer, så fikk Høvdingen et blad han har ønsket seg! Fy farao så dyrt det er! Nesten 100 kr for et Lego-blad med en liten legofigur!

På senteret fikk jeg kjenne på hvor utrolig glad jeg er for at jeg har bæretøy og at jeg har det med meg. For all del, jeg knyter ikke perfekt og sikkert ikke riktig alltid, men jeg lærer :-) Utrolig deilig å ha belastningen på de store rygg og magemusklene fremfor på armer og skuldre!

Bare fordi, så  har jeg tatt bilde av bæretøyet mitt:


Meitai. Denne brukte jeg på tur på søndag til treåringen. Se
her

Dette er et elastisk sjal. Det er i grunnen Lille for tung til. Det siger såpass at hun ikke sitter noe godt i det.

                                         
                                          Denne ringslyngen er vel det bæretøyet som brukes aller mest.
                                                  Det er så lett å ta på og sette Lille i,
                                       at det er med nesten over alt. Ikke tar det noe plass heller. 


Dette er helt nytt. Jeg brukte det for første gang på torsdag. Et utrolig deilig sjal. Kjempelangt så her kan det knytes i alle mulige retninger, også for meg som er stor. 
                    











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar