torsdag 28. januar 2016

Små lykkepiller....to be continued

Har du små lykkepiller i hverdagen? Selv om vi forsøker å være blide og positive, så er det alltids dager man har behov for litt bistand til å løfte blikket og smile. Her tenker jeg å samle øyeblikk som har gjort meg lykkelig slik at jeg kan gå tilbake og kikke på dette når det er litt mindre lystig.

Årets første lykkepille


Det er vel egentlig lite som kan matche første gangen på året hvor jeg må ta på meg solbriller. Etter lang tid med lite sol og mye mørke, så er solbriller kjærkomment.

Bonuspille:

Sneen smelter!

Årets andre lykkepille
Sneen smelter mer.

Himmelen er knallblå og solen varmer - inne i hvertfall. Det lukter varmere tider og så lukker vi øynene for spådommer om mer kulde.

Mer lykke

Behov for farger

Med våren og lyset så kommer også inspirasjonen og lysten på farger. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar